We are not..

.. what you think we are, we are golden




Mika är kung. Jag älskar hans nya låt We Are Golden. Kan inte få nog av den. Måste köpa hans album. Nu. Nyss. GE MIG!

Älskar för övrigt hans förra album också. Lyssnade på det igår när jag gjorde glorious tacopaj till middag ;)
Jag avgudar the hidden track 'Over My Shoulder' som gömmer sig på spår 10 efter 'Happy Ending'. Den är underbar. Han är enormt musikalisk, den mannen. Galet bra. Jag hörde via twitter (läste alltså) att han är på väg till Sverige snart. Typ nu. Nyss kanske? Jag vill se honom live. Denna underbara människa, som skickar glassbilar med gratis glass till sina fans som väntat i timmar utanför lokalen han ska spela i. Endast Mika skulle göra något sådant <3
Glorious.



Gillar även hans kalufs. Curly :)



Cold... Drunk... Tired... Lost.
Over my shoulder, running away
Feels like I’m falling, losing my way...


xLouise

Kommentarer
Postat av: Malin

Säger ju det; hänka till Sthlm i mars! =)

2009-11-08 @ 11:11:46
URL: http://www.backahastar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0