Spontaneously insane

Igår åkte jag till Dvärsätt. Träffade några människor och blev såklart påmind om att jag inte bloggat på ett tag. Någon hade räknat ut att det var minst två och en halv vecka sen jag bloggade sist. My apologies.

So here it goes:

Jag var ut en dag och byggde barkbåtar med Meast. Det gick ganska bra. Alla välte och sjömännen drunknade. (Eller, dom hade drunknat om det funnits några men Maja tyckte inte att vi skulle ha några kottar ombord.)
Jag tog några bilder på dramat, men tycks ha tappat bort min kamera. Fuckin hell.


Jag har köpt en filmkamera. En liten sony handycam någonting. Fett nöjd. Jag har spenderat timmar på att filma träd som rör sig i vinden. Mycket givande. När jag hittat människor kanske jag övergår till att filma dom istället.
Ska leta reda på alla mina gamla dockor och filma dom, lägga på lite......... can't tell you, btw. Det är hemligt.
Ett litet secret project, som vi kallar det ;)


Ja, det är väl detta jag sysslat med sen sist.
Idag sov jag till halv tre. Inte för att jag var stupfull när jag gick och la mig igår och vaknade upp bakis imorse kl 06.37 för att någon släppt ut hunden som stod och skällde i en kvart så jag var tvungen att slita mig själv ur sängen och masa mig ner för trappan och släppan in henne, för att sedan ta en halvlitersflaska med vatten och somna om igen..... Utan för att jag helt enkelt inte hade något annat att göra idag.
Jag har kollat på various tv-serier since..

Nu funderar jag på om jag ska orka ta mig ner för trappan igen och laga mat. Jag är lite hungrig, faktiskt.


Det är bra att man kan vara så spontan när man är arbetslös; ena dagen bygga barkbåtar, andra dagen chilla vid tv:n, tredje dagen ... ... chilla vid tv:n.

Har dock en bra film jag ska kolla på. The House Bunny. Jag hittade en notering från januari i min mobil där jag tipsat mig själv om att kolla på den. Tror det var Robin som sa att den var bra :)



Adiós amigos! x


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-13 @ 22:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0