Le gra, Dublin!

Oh, jag har ju glömt att nämna att jag ska utomlands. Mycket snart bär det av. På fredag ska vi boka resa till underbara Irland, närmare bestämt huvudstaden Dublin! :D excited!

Med 'vi' menar jag mig själv (givetvis), Maria och Maja. Förhoppningsvis ingår även Therese i vårat 'vi'.
Det ska bli så jälva härligt att åka bort från vinterkylans - ja, VINTERkylans - jävla blåst och hälsa på ön där alla pratar med världens skönaste accent. Love love love!


Jag tänkte även briljera med en liten irländsk/gaelisk fras som jag råkar ha känt till sedan 2002/2003?
It goes:

Le gra, go deo ;)


(det har för övrigt inget med Westlife att göra. Det är absolut ingenting som Nicky brukade skriva som avslut i sina 'Thank yous'..)


lol åt mig själv.

Nu ska jag till la pizzeria Matkällan och döda fem timmar av mitt liv.


xLouise

Kommentarer
Postat av: M.

With love forever?

2009-10-04 @ 13:18:32
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: Louise

google <3

2009-10-06 @ 01:18:50
URL: http://lphant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0