Pullin' an all-nighter..!

The decadence of giving in to desire creates such entropy within


Jag har varit osminkad en hel dag nu, som har bestått av ca elva timmar.
Jag börjar nästan gilla mitt naturliga utseende. Jag tror jag håller på att bli sjuk.





Jag har pluggat rätt mycket Projekt Företagande idag. Dels för att ha något att skylla på varför jag inte kunde följa med till kyrkan och lyssna på mamma och pappas konsert
- de godtog liksom inte min diagnoserade kyrkaversion och religionsfobi, som proffessor Stewart har fastställt..
Men dels även för att vi har prov, imorgon. Första dagen efter lovet.
Tack, Johannes. Men vad förväntar man sig liksom?

Jag har inte gått och lagt mig en enda kväll innan tolv under hela lovet, det har snarare blivit runt 3-4 på morgonkvisten, vilket i sin tur lett till att jag sovit till typ tre på dagen. Jag har helt vänt om dygnet.
Så... Min plan är att sitta uppe hela natten för att vända tillbaks det. Plugga, kolla på film, nörda internet.. mm.. Jag kan verkligen inte sova nu!
Så ni på skolan kan förbereda er på en störig och övertrött Lollo, som kommer dra dåliga skämt och vara hyperaktiv, alternativt sur och bitter som en gammal fitta... hehe jag hoppas nog helst på det förstnämnda..


"It's better to hold on to Love...
Better to hold on to Love...
I'm begging you please!
Hold on to Love
Don't make me go down on my knees
Hold on to Love!
Change will come.."


xLouise

Kommentarer
Postat av: maria

någon kommer ta ditt smink

2009-01-08 @ 13:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0