Barbie girl

Jag klarar inte av att se filmer längre. Jag gråter bara. Gråter.
Jag minns för flera år sedan när jag kollade på film med mamma och hon alltid satt och lipade.  Jag brukade skratta åt henne och säga att det 'bara var en film'. Men nu, liksom.. Jag är ju likadan! :S

Jag kollade just färdigt på 'Barbie - En Julsaga' - ja, animerad Barbie..
Men det är en sån där Scrooge-film med tre andar som kommer på julen och ska läxa upp en - i detta fall - bitchig barbie.. Jag älskar  - ÄLSKAR - 'En Julsaga' med Musse Pigg. Den här med Barbien var lite väl överdriven, men det hindrar inte mina tårar från att sippra fram.. :'( DET ÄR JU SORGLIGT! Dom tänkte lägga ner barnhuset juuu!! :'(







Åh, apropå filmer som får mig att gråta floder: jag vill se E.T. igen. :'(


xLouise

Kommentarer
Postat av: Malin

ET i våra hjärtan! <3

2009-01-23 @ 04:30:11
URL: http://www.backahastar.se
Postat av: M.

<3

2009-01-23 @ 23:29:03
URL: http://meast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0