Almost there...

05.30
- Fem liter PowerKing, tack!
My god.

Jag har läst hela boken om Projekt Företagande nu, målat naglarna, skrivit anteckningar på 15 sidor, läst igenom hälften... Z zzz  zz z ! No! Wake up!
Det här var ju inte särskilt smart. Tänk om jag somnar på provet?
Jag funderar på att dra igång Me Myself And (I) och börja dansa. Men jag bor tyvärr i ett tunnväggat (finns det ordet) hus, med lyhörda familjemedlemmar..
Det låter dock som om mamma är uppe nu. Tror jag ska gå ner och äta middag med henne. Eller.. fika? Juste, frukost kallas det. Det var länge sen nu. Nästan tre veckor.

Gah, jag vill sova. Jag älskar att sova. Min sköna sääääng - it beckons, it pulls me in. I argue, I scream at God and what he's offering.



xLouise - Ja, god morgon då... 8S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0