Skitvärld

Jag känner mig deprimerad. Hela jävla världen är fucked up.

- Brittiska soldater biter huvudena av levande hönor, samtidigt som de filmar och applåderar varandra.
- Isbjörnarnas hem smälter bort.
- Australien brinner. Först 40 döda. Sen 70 döda. Sen 130 döda. Och nu över 190 döda. Det slutar aldrig.
- Människor plockar dun av levande gäss.
- Över 25 miljoner människor dog till följd av AIDS på bara ca tjugo år. Under min livstid har alltså 25 miljoner fler människor än vad som "var tänkt" dött, på grund av en enda obotlig sjukdom.
- Man flår levande katter och hundar för att sedan göra kappor av deras päls.
- Elaka sjukdomar attackerar helt utan förvarning och förstör våra liv.
- Barn rövas bort.
- Ökade fall av våldtäkter.
- Människor blir i flera år instängda i källare.
- Bilolyckor inträffar och skadar eller dödar dom vi älskar.
- Rån. Otrohet. Incest. Mord. Terrorattentat. Cancer. Rasism. Missfall. Tsunami. Diskriminering. Misshandel. Utrotade djurarter. Vulkanutbrott. Homofobi. Bomber. Svek. Översvämningar. Krig. Hatbrott. Svält. Tortyr. Lögner. Psykologisk misshandel. Död. Vapen. Hjärtsjukdomar. Utpressning. Behöver jag fortsätta?


Idiot på Wargen: Jag är inte emot djurplågeri. Djur kan inte tänka, alltså fyller de ingen funktion.


Jag hatar dig. Hatar. Sådana som du fyller ingen funktion.
Sen när fyller djuren ingen funktion i världen? Sist jag kollade behövdes de för att hela ekosystemet skulle fungera. Har det kanske ändrats sen sist?
Och sen när kan djur inte tänka? Tror du inte de känner smärta precis som du skulle gjort om någon plockade ditt snuskiga hår från ditt äckliga huvud? Hur fan kan man säga att man stödjer djurplågeri? Jag hoppas du reinkarnerar som en mink.


Jag hatar världen just nu. Jag blir bara så jävla deprimerad och arg av all skit som finns. Det är ju inte ens långt borta, som man så ofta brukar trösta sig med. Så jävla nära alltihop. Jag hatar det. Fy fan vad jag hatar det.



Louise

Kommentarer
Postat av: M.

Word. "- Människor blir i flera år instängda i källare." Du stänger in dina dockor i källarN'.

2009-02-09 @ 19:03:59
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan ju alltid erbjuda den där idioten att du kan vaxa hans pung så får han sen tala om det kändes bra!och om han tycker det så ja då har han väl rätt men om inte så får han nog dra åt hel.....eller?!

2009-02-09 @ 20:05:47
Postat av: Therese

Är det människan på Wargen som jag tänker på? Som jag hatar? Hatar så djupt och innerligt att jag knappt kan hantera det?

2009-02-09 @ 20:57:03
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: M.

HAHAHAHAHAAHAHHA, ANONYMA KOMMENTAREN, UNDERBAR.

2009-02-09 @ 22:07:38
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: maria

jag antar att det är djurnazisten vi talar om, hatar, hatar, vad kan man mer säga.

2009-02-09 @ 22:14:36
Postat av: Malin

ja, vad ska man säga? :S du har rätt. Man kan bara hoppas att idioter får det dom förtjänar, förr eller senare. Man kan inte låta det gå en på nerverna, då pallar man inte det här livet :P

2009-02-10 @ 01:42:01
URL: http://www.backahastar.se
Postat av: Big Nick

Det där är ju allt det fina med livet! <3 närå

2009-02-10 @ 08:22:55
Postat av: mickan

vilken jävla idiotfitta... vem fan sa så? hoppas att han brinner i helvetet.

2009-02-10 @ 09:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0