Flitig som en myra

Yo.
Ska sova nuuu. Sängen kallar!


Jag har städat i princip hela dagen (som började 14.00 för min del. Jag såg på film till typ 03.30 och var ganska trött..).

Mamma håller på att fixa ett 'sy-rum' i Maddes gamla rum och behövde min hjälp. Jag är ju lite av ett proffs när det kommer till inredning ;)
Hur som helst.. Det var fett dammigt där, stora råttor typ, över hela golvet. Så jag har dammsugit, sorterat sytrådrullar efter nyans och flyttat möbler med mera hela dagen. Jag har ont i ryggen nu, kan jag meddela..

I andra nyheter så är jag klar med en liten almanacka(ish) som jag jobbat med ett tag. Fast det är egentligen ingen almanacka, utan snarare en tavla som man byter bild i varje månad. En månadstavla. Jag har alltså gjort en bild för varje månad. Bah, ni fattar.
Jag är dock inte klar med Maddes tavlor än. Bara typ en av dom. Snart. Ska bara limma fast två små detaljer. Aight :)

Imorgon (idag alltså) tänkte jag eventuellt baka julgrejer och fortsätta röja bort massa skit vi i familjen av någon anledning sparat på under åren som gått. Men så fick jag sms av Maja om att gå på stan istället. Jag kan ju liksom inte göra fler än en sak på en och samma dag, så jag valde stan. Men ack så tidigt det blir, 12.00 ska jag BEFINNA mig i stan, alltså inte kliva ur sängen. Måste ställa klockan på.. 9.30? :O
Men fett värt när jag får träffa Maja :) hihi



anyhoo... Sängen var det.
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0