Fight for peace

Yo.
Här sitter jag igen.
Har varit ute och lekt med lego i gräset.
De slogs. Det var en kamp om förnuft och fred.
De kalla mot de kallare, de onda mot det ondare, de dumma mot de dummare.
De goda och de smarta hade för länge sedan förlorat. De som överlevt gick över till de dummas sida, i hopp om en bättre värld.
Vi får se hur det går..


Jag borde plugga inför NaturkunskapB-provet på måndag. Och läsa mitt tal inför imorgon. Viktigt, viktigt. Nervöst.
Jag hatar att jag hatar att hålla tal inför andra, för djupt där inne bryr jag mig inte om jag skulle råka staka mig, säga fel ord eller komma bort mig. Jag intalar mig själv inför varje redovisning och liknande att det inte är så farligt.
Likt förbannat börjar mitt hjärta slå dubbelt, högre så det känns som om det ska explodera och det låter som om alla kan höra det.
Jag hatar det. Jag börjar skaka, blir röd i ansiktet, kan inte koncentrera mig alls. Fast än jag kan hela skiten utantill läser jag innantill - vågar inte titta upp. Farliga varelser sitter och saliverar framför mig och om jag rör mig hoppar de på mig.
Så känns det i alla fall. :(





xLouise

Kommentarer
Postat av: Mikaela

fin blogg du hade :)

2008-11-12 @ 16:50:01
URL: http://mikaelalillis.blogg.se/
Postat av: Therese

Det kommer gå jättebra. :) Fin bild, btw.

2008-11-12 @ 17:25:02
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: M.

ALLTSÅ LEGOT. <3

2008-11-12 @ 20:15:33
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: maria

wonderful pic, your´re great <3

2008-11-13 @ 12:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0