She's back again, yeah ;)

God kväll, kära vänner.


Jag har tagit mitt förnuft till fånga och gjort vad ca 99% av den svenska befolkningen redan gjort; skaffat en blogg.
I denna blogg skall jag från och med nu skriva ner allt fängslande och tänkvärt som händer i mitt omtalade liv. Och det är mycket; skola.. jobb.. sova.. ja, ni hör ju, MASSOR.


Jag har under alldeles för lång tid undanhållit för er allt vad jag sysslar med om dagarna - förlåt, det skall bli bättring nu. Det har varit svårt att hitta utrymme i mitt späckade schema, men efter myckna klagomål ska jag nu organisera så att jag har minst en tid i veckan att ägna åt er och denna blogg.


Mina varmaste hälsningar

Louise ♥





Tell me why the hell I hear music
Every time she calls I hear music
Is it just the way she loves to confuse me
Just when I moved on
Believed that she was gone
She's back again...
She's back again, yeah 


Kommentarer
Postat av: M.

naaaaaaaaaw

2008-05-20 @ 15:03:32
URL: http://meast.blogg.se
Postat av: Therese

Love it!

2008-05-20 @ 16:48:59
URL: http://tereezu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0