Dejtsuccén! :)

Let's see.. En uppföljare på hur det gick med dejten..


Jag vet helt seriöst inte om A skämtar eller ej, men N brukar iaf informera mig med sanningen så småningom.
A sa iaf att han, istället för att följa N's råd om att fråga om hon äter mycket, helt enkelt sagt till henne när dom satt och åt
"Jag tror du äter mycket."
Och han hade haft på sig jobbartröjan och skyllde det på mig, för att jag hade sagt att han skulle det. Jag sa klart och tydligt gång på gång "Du kan INTE ha jobbartröjan! Du måste klä dig snyggt, annars tror hon att du inte anstränger dig ens."
Men han skyller hela dejtfiaskot på mig. Ofcourse. Jag hade sagt åt honom att våldpussa henne, jag hade sagt att han kunde gå på toa och ringa N flera gånger. Jag hade sagt att han skulle säga att han aldrig haft en tjej, trots att han har barn. Allt var mitt fel.
Och jag vet helt seriöst inte om han skämtar. N hävdar att allt A säger om dejten är sant. Jag kan fan inte fatta det. Han är en idiot. Jag undrar verkligen inte varför han inte har en tjej.

Det hela hade slutat med att hon bad honom dra åt helvete och att han sa samma sak tillbaka.

"Men jag ska nog ringa henne någon dag.. Jag har ringt, men hon svarar inte.."

Konstigt?





 Idag fyllde Robin 18 år. Bäst att passa på att säga 
 grattis once again så han inte blir sårad eller nått.. :S    



 Grattis! xD


 På fredag blir det krogen, aight? ;)    







 

Och om det är någon som vill gå på sminkkväll med mig på söndag, please keep in touch :)




♥Louise


Kommentarer
Postat av: maria

hahah dejten alltså, stackars tjej om det nu är så ;) GRATTIS ROBIN

2008-06-24 @ 16:38:26
Postat av: evelina

hahahaha alltså dejten! jag kan verkligen inte heller förstå att jag inte har någon tjej (eller hur var det nu?

2008-06-25 @ 18:23:16
URL: http://saraevelina.blogg.se/
Postat av: M.

HAHAHAHAHAHAHAHAAHA

2008-06-29 @ 00:12:42
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: Therese.

Bloggaaaa? =)

2008-07-19 @ 23:10:35
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: M.

Blogga!

2008-07-21 @ 02:41:30
URL: http://meast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0