Yeah baby!

Den här veckan har jag spenderat på ett annorlunda sätt. Jag har nämligen varit sjuk - hela veckan - vilket lett till att jag inte varit ute och rört på mig - alls :( Stort minus till mig.
Jag har suttit och nördat internet - MySpace, bloggar, bilddagboken, tradera mm mm... Ett till minus till mig, då jag kunde ha ägnat mig åt, ja, till exempel PROJEKTRAPPORTEN!!!!! Fett minus till mig!

Dock så förtjänar jag ett litet plus. Jag har nämligen sökt jobb. Yes, jag har verkligen försökt.
Jag har..
- Skrivit in mig på kornboden
- Rignt Matkällan - "Vi ringer när vi behöver hjelp vaa."
- Försökt få tag på Jocke på Storsjöbadet
- Rignt Palle på pizzerian i Lugnvik..
- Via internet skickat in mitt CV till H&M, Kicks, Åhléns, Glitter..

Ja, jag har verkligen försökt.


Jag fick nästan en tår i ögat när jag insåg att ingen hört av sig och det är lördag. Så jag satte mig i soffan med mina föräldrar och tröst-kollade på TV. Blev dock jävligt road. Vi kollade på "Stinsen Brinner". Haha så jävla rolig! ^^

Men då. Då ringde min mobil. Jag kollar snabbt vem det kan tänka vara. Till min stora glädje såg jag att det var Matkällan! Woohooo! Jag ska jobba imorgon!! Jag har aldrig blivit så glad över att behöva jobba! MAhaha :D
Äntligen. Jag behöver inte ens jobba stängning! :D Sweeeet!
Of course, jag vill ju inte jobba där särskilt länge.. Men tills jag får nått bättre ^^


The fuckin' victory is fuckin' mine!


... tänkte jag skulle lägga in en bild, så ni ser hur skrytig jag ser ut ;)


Love yaaah!


xxxxxxxxxxxLOUISE

Kommentarer
Postat av: M.

SKRYT LITE TILL DÅÅÅ.

2008-12-07 @ 00:37:32
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha. Glorious.

2008-12-07 @ 17:09:31
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: maria

skryyyyt då, pretty.

2008-12-09 @ 17:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0