Baaaah!

Alltså det ska alltid gå dåligt för mig!

Igår blev jag via sms uppsagd på mitt pizzeria-jobb på Princess. Palle skrev att han hade personal nu och att jag inte behövde komma dit. Men han skulle ringa om han behövde hjälp någon dag. Tack.

Sen idag var jag till Sundsvall. Mitt mission var att hitta svarta jeans och en leksaksaffär som heter Krabat. Jag skulle köpa en eller fler bilar där, hade jag tänkt.

Jag var in i ett tusental affärer - Gina Tricot, Vero Moda, Åhléns, Sisters, Cubus mfl. mfl....
Hittade inga svarta jeans som inte drar åt sig vartenda litet dammkorn som existerar. Så inga byxor blev köpta.

Sedan virrade jag omkring i en massa gallerior i hopp om att finna den som Krabat skulle finnas i. Till slut fann jag en stor skylt i en galleria som det stod skrivet på vilka affärer den innehöll. KRABAT!!
"Weeey tänkte jag! Plan två, vi går upp!"

Sprang upp för rulltrappan, pressade mig igenom allt störigt folk - såna där som stannar mitt framför dig eller går lika sakta som en nyfödd snigel.

Plan två. Jag letade frenetiskt efter leksaker. H&M... Vero Moda... Café... Gina... Café.... H&M igen..? Var fan är Krabat?!?!?
Typ ingenstans? Jag hittade den seriöst inte. Helt borta.
Så en liten bil blev det inte heller.

Sedan åkte vi hem.
Jag satte mig vid datorn och råkade knappa mig in på darrenhayes.com..
"Oj då, man kan visst köpa grejer här." ^^
Jag klickade mig vidare till Exclusive Downloads. Laddade ner tre låtar för typ 25 kr.
Ville ha mer. Laddade ner ännu fler låtar för 97 kr. Men där blev det såklart fel. Typ error.

"Kontakta leverantören."

Vem är det då? Darren Hayes eller? Jag har hört att han är jävligt lätt att få tag på!
Jag försökte igen, med bara två singlar för ca 39 kr sammanlagt. Samma igen. Ingen musik till mig. Försökte igen. Inget.
Kollar mitt konto på internetbanken.

-97kr
-39kr
-39kr


JA-fuckin-HA!??!?!
Dom har minsann dragit pengar av mig ändå! Those fucking ClickandBuy.com-bitches!
Jag grät en skvätt och skrev sedan ett upprört mail där jag krävde att få min musik.
Mailade sedan Darren Hayes, men det känns som att chansen att få svar från honom skulle vara ca 1 på 1 000 000 000.. Fitta.

Och till råga på allt får jag just via sms veta att Maja inte tänker shota med mig på nyår!

VART ÄR VÄRLDEN PÅ VÄG?!?!?!?!
Typ utför en brant, stenig ravin :(


Louise



"Jag har en bra och en dålig nyhet.
Den bra är att vi landar på en gång.


Den dåliga är att vi störtar!"

Kommentarer
Postat av: Therese

Även att du mailade Darren Hayes. Typ "Buhu, jag laddade ner dina låtar men det laggade."



Like he gives a fuck liksom. Haha ;)

2008-12-27 @ 22:10:59
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: M.

Hahahahah. Du är underbar. <3

2008-12-27 @ 22:54:49
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: maria

vi super ner maja, Jag shotar med dig sweet. Hoppas på svar från Darren då ;)

2008-12-28 @ 00:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0