Caution! - Nagging

OBS!
Ingen är tvingad att läsa det här... jag behöver bara skriva av mig lite aggression! >=(




..... Jag har inte - INTE - fått min DVD än (THIS DELICATE FILM WE'VE MADE - ja jag är overkill!!!)... som JAG trodde jag skulle få i ONSDAGS. Den släpptes i måndags - tydligen? I Australien. Hur lång tid tar det att skicka grejer där ifrån till Sverige? Till Jämtland? Till Östersund? Till Ope? Till MIG!?


JAG VILL JU HA DEN NUUUU!!! NUUU Fuckin NU! :(


jag kanske får den imorgon!! wiiih! ^^

Puss

Kommentarer
Postat av: Therese

Stackars lilla Louise. Du är för övrigt en smula schizo. Men jag älskar dig ändå.

x

2008-12-08 @ 22:43:49
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: maria

OMG har den inte kommit? OMG OMG OMG OMG du måste gå under!!!!!!!! För allas bästa hoppas jag den kommer snart.

2008-12-09 @ 17:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0