god damn, jaa

Jag försöker skriva ut tack-för-uppvaktningen-på-min-student-kort. Nej, jag har inte skickat ut såna än.
Det går åt helvete. Helvete.

Först blev bilderna på ett underligt sätt gröntonade. Jag ändrade färgbalansen i photoshop, så de istället blev ännu grönare på nått sätt? Sen blev de för gul/röda. Till sist lyckades jag äntligen få till en bra bild!

Finally, victory was mine!

For like two minutes.

När jag då satte i fotopappret i skrivaren och skrev ut fyra tackkort fick de förvisso rätt färg, men åt helvete dålig kvalité! Ränder, fläckar och något som påminner om ristningar i gamla stenar. Hade jag velat ha den effekten hade jag väl för i helvete skapat den i photoshop?
Hora. Jag blir så jävla less att jag skjuter upp dessa jävliga tack-kort en månad till. Jag skulle lika gärna kunna tacka folk via telefon. Men det verkar som om folk verkligen måste/vill ha en till äcklig bild att pryda sitt kylskåp med.
Fuck.

Kommentarer
Postat av: kickan

Inte svära lilla gumman :P

2009-10-23 @ 15:01:47
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: M.

Fel att skicka julkort?

2009-10-24 @ 00:52:23
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: Louise

ja det är fel, M. Mycket fel.



Fast jag antar att jag kan ta den där fina bilden på mig och Maria nere vid sjön och skicka till alla. Vad nöjda de skulle bli.

2009-10-26 @ 00:51:31
URL: http://lphant.blogg.se/
Postat av: maria

haha gört.

2009-10-26 @ 18:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0