Bah

Bah. Jag är sjuk. Jag som skulle ha festat igår och idag - jag missar allt det roliga. Och det fina värdet missar jag också. Den varma solen som skulle förgylla min hud och göra den aningen brunare, den lyser inte på mig idag.

Istället spenderar jag min dag med att svettas som en dåre samtidigt som mitt hår känns allt fetare/flottigare för varje minut som går - jag tror faktiskt att man skulle kunna utvinna smör till mackan från min hårbotten.
Jag har bunkrat upp mig med Bafucin, Nasin och Renässans Plus - det är det jag livnär mig på en dag som denna. Jag har även sparat en Strepsil som jag ska belöna mig själv med när dagen känns som värst. Måste ju ha något att se fram emot. Den smakar ju honung och citron! De med jordgubbssmak har jag redan slukat.. :/

Jag har dock några Gossip Girl-avsnitt som jag just har laddat ner som jag ska kolla på snart. Så en liten ljusglimt går ännu att finna i mitt mörka rum.

Det är härligt att vara jag idag. Jag förstår om n i är avundsjuka!


xLouise

Kommentarer
Postat av: M.

Det är lika härligt att vara mig. Jag har gått ut en gång idag. För att köpa middag. Jag orkar inte ens laga middag. Jag sprarar även på mina alvedon intag, det är ju trots allt höjdpunkten på dagen.

2009-05-30 @ 18:24:09
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: M.

Det kanske är kroppen sätt att säga ifrån? För oss båda? Kör vi dubbelt så hårt nästa vecka?

2009-05-30 @ 19:00:33
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: Kickan

Du får krya på dig vännen!! :)

2009-06-02 @ 16:10:10
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0