Walk away now and be gone..

Jag har varit borta så länge nu. Flera veckor känns det som!

Fast egentligen har jag bara varit borta sen i torsdags. Jag har alltså inte varit på skolan och därav inte träffat mina vänner. Det bryter typ ner mig. Det är nästan som att jag glömt hur de ser ut, hur de låter, vad de gillar, inte gillar. Om jag skulle träffa dem på stan imorgon skulle jag förmodligen inte känna igen dem!
Jag undrar hur det kommer bli efter studenten när vi inte har en skola som för oss alla samman. Vad kommer hända med oss då? Kommer det gå flera veckor - på riktigt - innan vi ses? :(


Jag fick ett mms av Maria i torsdags.



Therese och Maja, varm vårprommenad, glass... De berättade hur roigt de hade utan mig. 
Själv satt jag hemma och redigerade bilder...


x Louise

Kommentarer
Postat av: M.

Vi ville ju att du skulle få vara lite delaktig. <3

2009-03-22 @ 15:25:11
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: maria

maja har rätt.



Jag kan inte se framför mig hur det ska vara utan er varje dag, det påminner mig om APU:n som varade i endast två veckor, det kändes som evigheter. tragiskt.

2009-03-22 @ 17:38:24
Postat av: maria

bilden blev i alla fall fräsch ;)

2009-03-22 @ 17:38:42
Postat av: Therese

Fräsch bild. Det enda man ser är mitt hår - som dagen till ära var äckligt och fult.



Anyways. Jag tänker också på det där. Efter studenten. Det känns tungt som fan. Jag misstänker att jag inte kommer klara det. Men ja, det har varit tomt utan dig Louise. Det känns faktiskt som att det har gått flera veckor...

2009-03-22 @ 23:48:18
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: malin

oh i know how you feel haha

2009-03-25 @ 15:02:36
URL: http://malinlu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0