cha la la la la..

Allt jag tänker idag addas med ett litet "cha la la la la"


Jag ser någon jag känner - min första impuls är att skrika ut ex.
"MAJA ÖÖÖÖSHT!! CHA LA LA LA LA"


Jag blir sugen på mat
- "JAG VILL ÄTA! CHA LA LA LA LA"


Therese skrev just ett sms att hon inte ska med ut ikväll, hon är sjuk
- "KRYA PÅ DIG! CHA LA LA LA LA"


Jag provade att gå i fuckin stilettklackar idag
- "ONT I FÖTTERNA! CHA LA LA LA LA"


Jag känner mig trött
- "JAG VILL SOVA! CHA LA LA LA LA"


Jag har en Törley och lite cider. Men vart ska man ikväll då?
- "VART ÄR FESTEN?! CHA LA LA LA LA"



Jag är verkligen laddad inför studenten nu! :D (cha la la la la...)


xLouise x


Kommentarer
Postat av: M.

HAHAHAA. JAG ÄR SJUUUUK CHAAA LA LA LA LA

2009-06-02 @ 20:40:13
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: Therese

HOPPAS NI HAR KUL



CHA LA LA LA LA LA LA LA

2009-06-02 @ 23:53:56
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0