Limousine

Det finns både för- och nackdelar med att ha en syster som har en pojkvän.

Nackdelarna kan vara:
1. Han tar din syster ifrån dig, tvingar henne att flytta hem till sig.
2. Han tar upp all tänkbar tid i hennes stressiga liv som hon kunnat ägna åt dig. (A)
3. Han driver med dig hela tiden.
4. Han suckar och blir irriterad när du kommer på besök.

Fördelarna kan däremot vara:
1. De där ytterst få tillfällena när du får skjuts någonstans.
2. Han har en lägenhet du kan festa i ;)
3. ..hmm....

-Ja, det var väl typ det!


Jag har en syster som heter Madde. Hon har en pojkvän som heter Thomas, även kallad Totta. För det första så tvingade han för ungefär ett år sedan bort henne från vårt hem, för att bo hos honom! Sedan krävde han uppmärksamhet som en fet tiggande hund. Och idag när jag kom och hälsade på - för att klippa och färga Maddes hår - var det första jag hörde från Totta:
Vad gör hon här? Vad fan gör hon här?!


Och senare under kvällen: När ska du hem då?
Jag känner mig så välkommen...

Men! Trots alla suckar han öste över mig varje gång jag andades i närheten av honom så är han faktiskt snäll. Why? Han gav mig en limousine! Oh yes. En vit limousine i skala 1/32! Fett snygg, bara lite skitit, men det gick att fixa! Så fort jag kom hem sprang jag in till badrummet och polerade min nya lilla vän med nagellacksborttagning, tops och vatten. ^^

Oooh! Vacker blev den! :D


Lookie lookie! ^^

Fick även några fler små bilar, tex en jeep, en Mercedes 300SL, en BMW mfl :)
Wiih jag har en snäll svåger :P


xLouise

Kommentarer
Postat av: Madde

haha vilket roligt inlägg :p men du får gärna komma hit oftare, är roligare att vara här än i ope där mamma ska vara med hela tiden :p fan vi borde ta en abba-singstarkväll snart!

2009-01-06 @ 12:19:42
URL: http://vulnerable.blogg.se/
Postat av: Totta

hm jag har inte tagit madde i från dej, tjattar på hennen att hon ska åka och hälsa på dej

2009-01-06 @ 12:21:25
URL: http://maryon.blogg.se/
Postat av: maria

ååå småbilar<3

2009-01-06 @ 14:24:09
Postat av: M.

HAHA. Ordet svåger..

2009-01-06 @ 15:38:17
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha ^^

2009-01-06 @ 23:53:24
URL: http://www.backahastar.se
Postat av: en annan

är det inte djävligt så säg.......

att det kommer nån karlslok, klubbar syrran i skallen, släpar na från platsen och grymtar ilsket åt alla försök till en påhälsning.......................................

som förövrigt inte händer oftare än det tar för höns att gå baklänges jorden runt...............................................

hahahahahahahahahaha:-)

2009-01-22 @ 22:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0