"E.T, I love you..." :(

Jag kollade på TV ikväll.
Jag tror aldrig jag gråtit så mycket av en film som jag gjorde just i kväll.. Redan i allra första scenen sipprade tårarna fram.. :')

Jag har sett E.T. endast en gång förut tror jag, men jag mindes inte att den var så här bra! Så extremt välgjord och känslomässigt berörande. Han är ju så söt!
Och i en scen på slutet av filmen, när han ligger i den där lådan för att frysas ned då de tror att han är död, då kunde jag bara inte hålla tillbaka det längre! Tårarna forsade och bildade nästan ett nytt världshav. När han log och sa med uppspärrade stora ögon "E.T. phone home! E.T. phone home!"
My god, falsetten tog över mig!

Jag älskar E.T.


xLouise

Kommentarer
Postat av: M.

Falsetten tar alltid över dig?

2009-01-02 @ 23:46:18
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: maria

du är en falsett, jag lyssnade på maja inspelade samtal där du pratade, sjöng, skrek i falsett hela tiden <3

2009-01-03 @ 16:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0