Enslaved King

Hela helgen har jag arbetat med mitt projekt Neverland, som det heter.
Jag har byggt klart huset, målat mitt dildoliknande träd, limmat fast kvistar på huset (typ murgröna), skrivit bildmanus, lyssnat på låten Neverland 156 ggr, konstruerat en klänning av blommor med meeeraaaa....

Jag är som besatt. Jag kan inte sluta. Det tar över mig. Jag är förslavad av mitt eget projekt som jag var menad att vara kung över!

Men om vi ska använda oss av Sigge F's försvarsmekanism rationalisering så har jag ändå inte mycket till liv. Mitt projekt är mitt liv. Mitt projekt är bättre än mitt liv :O


xLouise - The professor is building something extraordinary.. höhö ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahah, jag gillar ditt Neverland.

2009-01-19 @ 08:15:41
URL: http://a-rydell.blogspot.com
Postat av: maria

ditt neverland kommer bli fantastiskt <3

2009-01-19 @ 17:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0