En tredjedel avklarad....

03.10
Mina ögon svider. Jag är trött!
Jag har klarat ungefär 1/3 av natten. Ska "upp" runt 8... ca 4 timmar och 50 minuter kvar alltså...

Jag har vågat mig på att ladda ner musik igen. Det gick såklart fel. Jag trodde rutan med "Spara fil" skulle komma upp på en gång, men man var tydligen tvungen att klicka sig iväg till "My Account" som stod skrivet uppe i ett hörn med små bokstäver.. How the fuck was I supposed to know? (Det här var alltså en annan sida än darrenhayes.com.)
Men jag lyckades till slut inse det och hade då laddat ner Robert Conley - The Smile Song två gånger. Men whatever. Den är fett bra. Dubbelt så bra. Så det jämnade ut sig.

 Sedan provade jag igen på de där stackars Darren Hayes-låtarna. And yeeaaah det funkade! :)

Sedan har jag rensat bort massa musik jag hade på datorn. Sånt där skräp. Sånt jag hade typ tre upplagor av i olika mappar (!?)..

Jag har fikat två gånger. Jag måste hålla mig sysselsatt för att inte somna...
Maaaaaaaaah!
En liten banan ligger här bredvid mig och väntar snällt på att bli uppäten...

Hold your horses, mr Banana. I'll consume you in due time.


Baah, nu ska jag plugga! 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0