jag skämmmmmmms bah

Yo. Har spenderat några dagar med att måla. Det är sådant jag gör när alla andra är i skolan eller på jobbet. Jag målar. Kung-jag.

Det jag målar har hittills varit tavlor av olika slag. Tre är till kära syster yster. Två av dom är i princip, nästan klara. En är bara 'grundmålad' med lila färg. Jag tappade kreativiteten efter att ha limmat fast tusen små hjärtan på en av tavlorna. Jävla lim. Jävla pensel. Jävla allt.

Nog om det.


Jag har fortfarande inte skickat ut tack-kort för uppvaktningen på studenten. Jag skäms. Med all rätt.. Fan. Hela släkten kommer hata mig.. :( Och sebbe. Han är en lika stor bov i detta drama som jag är. Det är fan jag som fixat layouten, designen, utskriften och ja, allt. Han borde fixa kuvert, frimärken och en penna. Det är helt seriöst bara det som krävs. Men jag är för lat. DAMN! Helvete vad lata vi är hahaha


I övriga nyheter; jag måste köpa en ny sax, tror jag. Jag har sölat ner den jag har med decopage-lim, vilket är vattenfast och vägrar tvättas bort. Jag vet egentligen inte om det inte åker bort med lite tvål, för jag har inte försökt. But still.

Förutom detta har jag svullat i mig en hel ask Kathys Meeresfruchte choklad/nougat.. praliner? Finner inte orden längre. Jag särskrev på 'skitbra' förut idag. Jag trodde man stavade 'lim' med två 'm'. Jag skrev nyss 'skämms' istället för 'skäms'. Jag slog upp 'oppinion' på internet för att se om det var rättstavat. Det var det givetvis inte. Det stavas med ett 'p'. Jag är fortfarande osäker på om det ska stå 'tackkort', tackort' eller 'tack-kort'. Allt ser fel ut......... gah

I morgon vet jag inte vad jag ska göra. Kanske måla? Kanske sova? Kanske se på film? Kanske skapa något? Kanske till och med lämna huset? Vi får se what the future holds... 

Nog om allt, typ.


maah
Natti y'all

xLouise


Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha, jag saknar dig. Du låter som en galen konstnär när du skriver.

2009-12-09 @ 01:23:09
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: Louise

haha jag tar det som en komplimang! 8)

¤slår upp det för att se så det är rättstavat, vilket det amazingly enough var!¤



¤slår upp amazingly..¤

2009-12-09 @ 01:26:47
URL: http://lphant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0