Förlåt blogg.se

Fan jag har visst glömt bort min lilla blogg... Och alla andras också för den delen..
Orsak: Jobb, jobb, fest, jobb, yran, jobb, sömn.. Och jobb.


En liten kort update:
Jag har jobbat typ varje dag hela sommaren. Förutom tisdagar. Yey.. Älskar tisdagar. Man kan göra så mycket kul på just tisdagar.
Jag var på Yran på lördagen. För Lady Gaga's skull. She rocked my world, literally. Hon var bättre än man någonsin kunnat ana!
Jag har sagt farväl till Therese.. :( Inte kul att hon har lämnat oss för någon skit-skola någonstans längre ner i Sverige! :(
Jag var i väg på ett spontant besök till Åsgård - typ en 5 mils-resa på en grusväg, tillsammans med min kära Maria :) Träffade Robin och Alex, mycket trevligt.
Jag har typ gift mig. Med Twitter. Det är där jag håller hus, om någon undrar....
Maja Bitch-Piraya är i Thailand. Inte alls avundsjuk. Hörde att hon fick ragg av en man, 30+ och det var inte Darren - hence: jag är inte avundsjuk. At all.

Imorgon ska jag på ett möte - på min lediga dag! - där jag ska få information om hur det är att arbeta som volontär någonstans i världen. jag är sjukt pepp på det! Undra vart jag vill åka... ? :)
Madde kommer hit och hälsar på också. Vi ska göra något med datorn, som jag tyvärr glömt bort vad det var... Hon påminner mig iaf.


Ska kanske blogga nått mer någon annan dag.. typ, en tisdag kanske.



Pussssssssss lol


Kommentarer
Postat av: madde

haha lol. om du inte minns kanske jag inte behöver komma då :P

2009-08-18 @ 07:29:43
URL: http://vulnerable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0