Is Dexter ill, is Dexter ill?

Tja

Idag var jag på något så sofistikerat och kulturellt som ett museum!
- Yes, jag var på Jamtli med mamma och kollade på konst. Det var faktiskt kul. Jag fick värsta desiren av att skapa själv. Typ bara köpa en stor målarduk och massa färg och bara go subconscious. Det vore fett nice. Om det blev snyggt alltså..



Idag var det sista dagen att lägga bud på grejer jag spanat ut på Tradera. Dock så var jag inte hemma så jag kunde inte fixa det själv, så jag bad min kära syster Madde fixa det åt mig. And she did.
Men tyvärr förlorade hon/vi/jag "badrums-kitet"... Fuck. Vad ska jag göra nu? Inget badkar!? Det ingår ju fett mycket i min film. Fan.. får spana vidare.

Jag skyller så klart inte på Madde, hon fixade ju i alla fall så jag vann grammofonen! :D
Jag hade ju kunnat fixat det själv, om jag varit hemma... Men jag var... ja.. Ute.. Dejt? Alltså, jag vet inte ens vilket ord som beskriver kvällen...



Eh... Nu ska jag kolla på Dexter...


God natt..


xLouise


Kommentarer
Postat av: Therese

Dejt? Haha. Tell me more.

2008-11-23 @ 23:42:43
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: M.

Mig med.

2008-11-24 @ 20:38:29
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: maria

WHOOOT vad har du gjort ikväll? tell me.

2008-11-24 @ 22:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0