Push it!

Madde skriver

"... Dock vill jag inte träna med någon som är jätteambiös och typ ska vara där i 5 timmar varje dag och typ gå på dom jobbigaste passen och lyfta dom värsta vikterna. Varför? Jo, för jag är svag, säkert den svagaste ni känner, och jag har sjukt dålig kondition, egentligen existerar det inget som heter kondition i min kropp. "

"...därför vill jag att den här träningsgrejen ska bli lite av en rolig sak att göra tillsammans med en vän, inte nåt jävla militärläger med en tyrann som beordrar en massa jobbiga saker. Då kommer jag sluta, på en gång!"


Hahahahahaha xD

Jag vill faktiskt börja träna. Men det är så dyrt!
Ge mig pengar, så tränar jag med dig, sis ^^


Puss
xLouise

Kommentarer
Postat av: Madde

vad har man "rika" föräldrar till lollo? :P be dom snällt nu, säg att dom gör mig en tjänst då också eftersom då kommer jag börja träna, vilket dom velat lääääänge!

2008-11-24 @ 11:32:51
URL: http://vulnerable.blogg.se/
Postat av: Madde

Men näe det är jag inte, har mens nu också så chansen är obefintlig! Tror det kan bero på sprutan jag tog i fredags! Provet gick asbra :D får se vad jag får då, men jag tror jag har rätt på det mesta! Ses imorgon! Vad cool din blogg blev btw

2008-11-24 @ 19:46:23
URL: http://vulnerable.blogg.se/
Postat av: Louise

HAHAHAHAHAHAHA asså maddeeeee! xD

2008-11-24 @ 19:48:13
URL: http://lphant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0