GADAMN !

Tja.... Kom just hem från Marité.

Kan jag sluta krama och göra folk obekväma? Njaaaa... Tydligen inte... Damn,
BEHAVE.

Hade en kul kväll.
Helt utan förvarning dyker X - förra helgens ragg - upp. Tydligen var han bror till tjejen vi var hos's pojkvän. Damn.
Incest-stad :P
Vi drog till Marité. Dansade. Dansade mer. Dansade mest.

Jag minns att jag ramlade minst två gånger ikväll... Alltså ner på marken - massa snö på jackan och hela mig. Och det var innan ja börjat dricka. Kul. Naaaat... =/


Vad händer imorgon, i don't know....?


OHHHHHHH DONNIE DARKO SKA JAG KOLLA PÅ!!!!!!


and F Y I så får jag min dvd om 4 dagar!!! :D
(This Delicate FILM We've Made)


xLouise

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahah, yes till filmen.

Och Donnie Darko <3.

2008-12-01 @ 10:24:19
URL: http://a-rydell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0