That's life..

Jag var på stan med Mickan idag. Vi blev sugna på glass och gick till Starlanders. När det var en person före Mickan i kön kom en kille, ca 25..

Han: Tjeeenaaa. (som om han kände Mickan)
Mickan: Hej.. (försökte komma på vem han var)
Han: Får jag bjuda på en glass?
Mickan: Eh.. näääee.... Tack ändå...
Han: Okej.. (stod kvar och tvekade några sekunder, gick sedan iväg)
Mickan till mig: Men va fan, det var ju han som spelade..

Han satt alltså på marken några meter bakom oss och spelade gitarr och sjöng falskt som fan och fel text.
Det blev Mickans tur att beställa glass från den ca 20åriga kassörskan.

Hon till Mickan och mig: Ge honom några kronor och be honom spela en annan låt.



Senare på kvällen åkte jag med Madde, Totta och Berra till Malin i Lit.
Det slog mig hur jävla fint det är där :O Hon bor på en jättefin gård med massa katter och minst två hästar och några hundar. Orkade inte räkna.. Men fett snyggt. Fin utsikt över sjön och sol typ hela dagen.
Hon hade en studsmatta som jag och Totta hoppade på medan Madde låg och kved på den och ville att vi skulle sluta. Hennes balans är inte av bästa slag. Hon tog sig helt enkelt inte upp. haha

Vi spelade krocket och kubb. Jag tror jag blev tvåa på krocket.. Ska dock inte skryta.
Sen fick vi grillade bananer med choklad och grillade äpplen med kanel. Malin och Irene är värsta mästerkockarna. Fett gott.
Jag gick och tog massa kort på allt jag såg typ. Ville ha en close up-bild på hästarna så jag satte mig på marken och lockade dom till mig. Dom kom och nosade på kameran och sen nös en av dom rakt på mig! Hela min arm blev klibbig och kameran och ansiktet blev fuktigt... :S eeeww..Ewwww.. EEWWWW! Fett ofräscht.
Men, That's life, that's life.. That's what all the people say...

Fint  i Lit, men myggit som faaan... Jag fick blodbrist och var tvungen att föras med ilfart till sjukhus...
nä, men det kunde ha blivit så....

Anyhoo....När vi skulle åka hem satte sig Madde fram och körde. Jag satt bak och vi åkte ifrån dom andra. Sen skulle hon lägga i backen och köra tillbaka, men då drog hon loss växelspaken. Fett roligt. Hon har dessutom gjort det förut. Hur fan lyckas man? haha
Teknisk som hon dock är lyckades hon fixa tillbaka växelspaken och vi kunde åka hem. Dock så sa Totta att hon satt den fel.. lol..


nä fuck it. Nu ska jag sova. Är fett trött.. :/

Natti Natt

xLouise

Kommentarer
Postat av: mickan

haha, undrar hur många han hade frågat innan :D

2008-06-05 @ 09:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0