Dejtexpert - javisst :S

Haha


Världens roligaste dag på jobbet, helt seriöst.

Igår sa min chef, A, att han skulle på dejt och behövde råd från mig om vad han ska säga och hur han ska bete sig osv. Jag föreslog att han kunde fråga henne vad hon har för intressen mm. Min chef är av utländsk härkomst, likaså hans kompis och kollega N. Han tyckte att A skulle fråga henne om hon äter mycket. Jag trodde han skämtade och började skratta. Men han var helt seriös!


N:
Om hon äter mycket, hon äter upp hela din lön!
Jag: Du kan ju inte fråga henne om hon äter mycket!
N: Hur ska man annars veta? Han måste veta allt! Han ska ju dela sitt liv med henne. Om hon inte säger på första träffen, hon aldrig säger!
Jag: Men va fan, är du seriös? Du kan ju inte fråga det. Hon kommer ju tro att han tycker att hon är tjock!
N: Jag frågar alltid det.
Jag: Men va?!
N: Ja, dom blir aldrig arg. Men P (hans tjej) hon ljuger. Hon sa hon äter lite men det gör hon inte.
Jag: Bara så du vet är tjejer jävligt bra på att dölja sina känslor. Hon blev förmodligen chockad. Om någon frågade mig på en dejt om jag äter mycket skulle jag typ skratta lite men inombords skulle jag tyst tänka "va fan menar han, tycker han att jag är tjock..?) och bli ledsen.
N (till A): Du måste veta allt. Fråga vad hon har för skostorlek.
Jag: Men va?! NEEEJ! Asså N försöker bara förstöra för dig! Han vill inte att du ska få någon. Han är avundsjuk.
A: Ja, han vill ha min tjej. Hahaha
N: Hahaha nej, han måste veta allt om henne. Fråga vilken bank hon har. Har hon mycket pengar?
Jag: Helt seriöst, du kan inte fråga sånt. Ni kanske gör så i Kosovo, men fan inte här!
N: Om han inte fråga, hur ska han veta? Om hon inte har pengar han måste betala allt! Har hon bil? Ingen bil, han måste skjutsa henne. Hon börjar jobba 6 han måste kliva upp.
Jag: Men det finns väl buss? Helt seriöst, lyssna inte på N, han är lömsk.
A: Om hon frågar nått och jag kan inte svara, vad jag göra?
N: Du kan ringa mig.
Jag: NEJ, du kan inte ringa någon mitt i den dejt!
A: Varför inte?
Jag: Men va? Det fattar du väl själv? Du kan ju inte bara ta upp mobilen mitt i ett samtal och ringa någon typ " vad ska jag svara på hennes fråga?". Va fan..
N: jag kan sitta bakom och nicka eller skaka på huvudet.
Jag: Nej, va fan hon kommer ju märka det!
A: Jag kan gå på toa.
Jag: Okej, max en gång, max en minut. Annars kommer hon tro att du dissat henne.
A: Jag kan gå många gånger. Jag säger jag har ont i magen.. hahaha
Jag: Men asså... då blir hon ju bara äcklad. Svara bara sanningen. Vad skulle hon kunna fråga som är så svårt att svara på?
A: Hur ska jag veta? Hon har inte frågat än!
Jag: okej, fine. Men var bara ärlig. Alla lögner kommer ju komma fram så småningom ändå om det blir något seriöst. Och lyssna fan inte på N. Följ bara mina råd.
N: Nej, lyssna på mig, jag vet. Jag har varit på många dejter.
A: Om hon frågar när jag haft samlag sist.. ?
(jag, chockad, han funderar)
A: Ska jag säga jag är oskuld.. ? hahaha
Jag: Men va? Du har ju barn! Det kan du ju inte säga.
A: Jag säger att jag inte vet.
N: Du kan ringa din kille och fråga hahaha
A: Hahaha jag säger jag ringer min kille och frågar! Hahaha


Alltså seriöst. Dom är så jävla sjuka. Och faktum är att vi hade kunder som satt och åt medan vi diskuterade detta i köket samt vid kassan. Jag tror dom hörde allt. Hahahaha


Hoppas det går bra på hans dejt idag och att han inte frågar något som N föreslog.. my god.. :S



xLouise

Kommentarer
Postat av: Robin

Haha XD Detta skulle kunna bli film!

2008-06-20 @ 10:05:55
URL: http://myplaze.org
Postat av: evelina

hahahahahahahaha, så jävla roligt! Du får updatera när du vet hur det gick ;)

2008-06-20 @ 14:29:33
URL: http://saraevelina.blogg.se/
Postat av: M.

HAHAHAHA <3

2008-06-21 @ 00:59:40
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: Tyrese

hahahahahaha, jag känner på mig att det blev en trevlig dejt. ;)

2008-06-21 @ 23:31:31
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: maria

hahahahaha, jag vill gärna läsa uppföljaren, blev det en lyckad dejt eller följde han N:s råd ;)

2008-06-23 @ 17:25:46
URL: http://§

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0