Questions

1. Var hittade du den här listan?
Angelica och Maja

2. Var är dina föräldrar födda?
Östersund, i believe

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Nått med Nokia.. typ.

4. Vilken är din favoritrestaurang?
hehe måste väl säga Matkällan.. ;) Annars är Athena trevligt - när dom inte särbehandlar mig och andra unga som är ute utan mor och far! >=(

5. När badade du i en pool senast?
I somras, på Storsjöbadet med Maja, Robin, Madde, Totta och mamma :)

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja, jag figurerade i "Rödluvan Och Vargen". Jag var ett träd PUNKT

7. Hur många barn vill du ha?
Eh.. Orka tänka på sånt, liksom .. Nu.

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Sån där äcklig, WannaBe musik, som låtsas vara bra, men inte duger till annat än att bli pissad på. Typ SchlagerÄckligaFakeLeende Linda Bengzing eller hur fan det nu stavas... Yäck! She makes me sick!

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Typ, kanske.

10. Vad har du för TV-kanaler?
Massa konstiga och onödiga som ingen kollar på. men 5:an, 3:an och 4:an är ofta bra.. Men jag kan typ aldrig kolla på TV då min mor alltid sitter där med sina inspelade Hem Till Gården-avsnitt.

11. Har du åkt moped någon gång?
Ja, jag och Jonas. Det luktade så gott i håret sen :)

12. Har du busringt någon gång?
Hahahaha ja! Vem har inte det?

13. Har du fått felparkeringsböter?
Nä. Har aldrig parkerat höhö
 
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Jag skulle vilja hoppa fallskärm iaf :)

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Djupet av min hjärna.

16. Har du en egen trädgård?
Egen och egen... De är inte jag som betalar för den, men den finns till mitt förfogande.

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
South Park. Lätt :D

18. Kan du alla orden i nationalsången?
Ja. Vad ni kanske inte vet är att jag brukar öva Nationalsången näst intill dagligen, med fiolen på axeln, stråken i handen och en fot som stampar takten. Jag har en skräddarsydd folkdräkt också. Jag är skicklig ska ni veta.

19. Badkar eller duschkabin?
Mina föräldrar kastade ut vårt badkar för flera år sedan.. Det är därför jag är skitig.

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Har typ bara sett Donnie Darko som jag kommer ihåg ^^

21. Favoritpizza?
Tomat, lite ost, pepperonikorv, gröna oliver, ananas, lök, skivade tomater, kryddor... Helst inbakad och med typ mild och vitlökssås till

22. Chips eller popcorn?
Chips. Sourcream and Onion ofc!

23. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte sånt trams. Yäck!

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Är det vanligt eller?

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nä, jag gillar inte att bli dissad för mitt utseende.. :( Det tär på min själ!

26. Apelsin- eller äppeljuice?
Alltså, jag kom på nyss, kl 18.43, att jag alltid brukar säga "och en apelsinjuice" på Donken, men jag får alltid en tropicana. Whats with that? eller är det märket? för den smakar ju bara apelsin.. Sur apelsin. Confused..
Jag älskar dock Ica's juice Tropiska Frukter. OMGosh!

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Robin och Angelica idag på Donken. Jag åt en sallad och drack en apelsin(?) juice.

28. Favoritchoklad?
OOOHH! Marabou Mjölkchoklad! LOVE it! smask smask :P

29. När röstade du senast?
Typ idag, faktiskt. På Projekt Företagande. "Vill ni ha provet imorgon eller efter lovet?"

30. När åt du en hemodlad tomat sist?
Jag vet inte om jag någonsin ätit en sån.. :O Låter gott

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Ja. Eller pokal... En liten bricka.. Brännboll i femman. Vi fick Silver, p.g.a mig!
(vi kunde fått guld annars...)

32. Är du bra på matlagning?
Men jag är KUNG!

33. Klarar du att tanka själv?
Jag har aldrig fått försöka. Vem vet? Jag kanske är Kung på det med!

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Hahah nä, men jag har velat.. men tur nog har jag inte gjort det!

35. Pepsi eller Coca Cola?
"Jag vill ha en PEPSI!"

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Jag minns det som det var igår, då jag för första gången försökte komma i de där äckliga svarta mansbyxorna på McDonalds. Blott 15 år och itvingad skabbiga kläder som så småningom fylldes med svett och matfett. Härliga minne.

37. Vad var det senaste du handlade?
Bokstäver.

38. Har du kräkts offentligt?
ja.. jag hade åkt en karusell i Sundsvall en gång. jag var ca 14 och spydde upp min McDonalds-mat. En förbipasserande kille ~ 16 ställde sig på huk och inspekterade spyan.
"Har du ätit papper eller?"

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Det sägs att man bara hittar den sanna kärleken en gång i livet.. Så ge mig pengarna!

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Nja.. Kanske.. Lite läskigt kanske om den man blir kär i inte blir kär tillbaka.. :S

41. Har du ringt något betalnummer?
Höhö jag och Lilia, Ramona, Linda och Henke ringde nån sex-linje på Ängsmon ;) Dom la dock på.. :(

42. Kan man vara vän med sitt ex?
Beror på hur det tog slut.. Eller, man kan väl klara upp det mesta.. Så, ja det kan man.

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Carro.

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
Ja, mamma sa att jag var luden som ett litet troll mahaha

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Tror det är min läskiga stämma som säger nått.. Don't try it.

46. Vad har du i din väska?
Nycklar, plånbok, vaseline, tuggummi, pennor, smink, handkräm.

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Sliter ut linserna ur ögonen och kastar dem i papperskorgen. Jag älskar det, det gör så jävla ont om man har torra ögon 8)

48. Vad är du tacksam för idag?
Min dator :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vaselin i handväskan? :O Kan tolkas som nåt du har in case of emergency :P

2008-12-10 @ 03:05:08
URL: http://www.backahastar.se
Postat av: M.

HAHAHAHA. PEPSI.

2008-12-10 @ 10:07:43
URL: http://meast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0