Those were the days..

Jag jobbade idag. På Matkällan :)
Det var länge sedan.. Jag slutade i September.  Men nu har jag typ börjat igen. Och med 'typ' menar jag att Memet kommer ringa mig när de behöver hjälp.
Tyvärr är det dock så att jag inte förstår vad han säger. Överhuvudtaget. Jag fattar ingenting! Han kan be mig dra åt helvete, men jag kommer bara le och säga "okej" och gå och diska eller nått.. Han fattar inte vad jag säger heller.. Confusing.

Förut idag läste jag igenom några gamla blogg-inlägg jag skrivit i somras. Bland annat om Dejten med stort D - då min chef Ali skulle på dejt med en - stackars - kvinna. Den gick inte så bra..... so to speak...
Jag kom på då att jag faktiskt saknar honom, Nazmi och Afe..  Det var så roligt att jobba med dom. Dom var så extremt störda och roliga!
Ali brukade stå och mumla elaka saker om kunderna när de stod och kollade på menyn.. Nazmi brukade vara jättetrevlig mot alla, men så fort dom lämnat pizzerian brukade han med ett annat tonläge utbrista att dom är "Zakat" - idioter. Haha så jävla falsk! Och Afe brukade jävlas med Ali och stöta på mig hela tiden. Jag fattade sällan vad han menade egentligen, men han var iaf gift - med Nazmis syster.


Länge sen man sågs... :(


Nazmi, jag och Ali Baba ;)

-  hade ingen bild på Afe.. :(

Jag vet fortfarande inte om Dejten var på riktigt! Serious..


xLouise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0