So this is Christmas

Klockan är 15.15 och jag klev just upp. Har lock för vänster öra, ont i halsen, känner mig yr, är stundvis täppt i näsan och det kliar i höger öra. Damn.

Jag är fett hungrig men vet inte vad jag ska äta. Vad finns det att äta? Typ halstabletter.


Och nu är det december. Jag brukar älska den här månaden p.g.a. all julstämning. Men i år har jag kommit på att jag hatar vintern. Det är fint, men det förstör min dag. I helgen ramlade jag två gånger på grund av isen under den lömska snön, mina skor blir blöta av snön, det är kallt och halt. Grr. Jag bor verkligen på fel ställe.

Någon som är på att fly till varmare breddgrader? :(


Kommentarer
Postat av: mickan

i'm in!

2008-12-01 @ 15:29:03
Postat av: M.

Alltså.. du blir hyper på att kommentera när du är hemma..

2008-12-01 @ 20:56:30
URL: http://meast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0