Mahaya, tha Rhymer!

Jag har en vän, som heter Maja. Hon är ingen vanlig vän, utan en sådan vän som skickar iväg sms kl. 01.55 på natten för att berätta att det är prick ett halvår kvar tills vi tar STUDENTEN!!!
Wiih. Jag blir glad och svarar såklart. Får till svar:

Maja: :D Är du vaken din lilla parvel? (Prövar äckliga ord).

Jag: Meh parvel är ju ett sött ord ^^ Ja, jag är vaken... Kan inte sova :/ har försökt i typ en timme nu..

Maja: Men det är fortfarande jävligt läskigt och få människor använder det i vardagen ;) illa, när börjar du imorgon? :)

bla bla bla...

Maja: Blir det PARTEY eller? Inte meningen att det skulle bli Caps. Haha Nu ska jag sova. Vi är ledig imorgon. <3 :D

Jag: haha det blir rätt ofta omedvetna caps med dig :s Nä fan jag ska inte festa! Är ju sjuk OCH fattig! Inte lätt att vara lollo.. :( natti natt, sov som en... Katt... (prövar äckliga rim, såhär inför jul...)

Maja: Sjuk och fattiglapp, hennes familj får ingen klapp. Julen är nära, men inte för hennes kära.


HAHAHAHAHAHAHAHAHAH xD
Där låg jag i mörkret och skrattade i minst en kvart. Jag höll fuckin på att skratta ihjäl mig!



Maja: God natt,min lilla skatt.

Maja: Louise är slö och yr, när morgondagen gryr.


När jag vaknade morgonen därpå hade jag fått två sms. Av Maja.

Maja: Nu är dagen här, Louise inte vaken är.

Maja: Vakna min lilla duva, du på dagen ruva.

Hon gav liksom inte upp rimmen efter nattens sömn. Känns som hon låg och klurade på nya hela natten.. Haha


xxxLouise

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha. Underbart.

2008-12-06 @ 17:52:34
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: maria

hahaha, vilken rimmare hon är.

2008-12-06 @ 21:11:39
Postat av: madde

alltså maja, du äger! fan vad roliga rim, speciellt det om nära och kära. lär ju vara dessa rder lollo skriver på våra julklappar som kommer innehålla alla russin hon petat ut ur årets saffransbullar! mer än så har hon nog tyvärr inte råd med!

2008-12-07 @ 15:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0