Lucy in the sky with diamonds...

Jag har skrivit julklappsrim. På min lillebrors begäran. De suger och man borde inse rätt snabbt vad som döljer sig bakom inslagspappret.. Fuck it. Jag är ingen lyriker.
Jag tänker inte ens publicera ett enda av dem för de är så kassa.. Har dock två paket kvar att rimma till. Ett till mamma och ett till Madde...

Varför skriver jag det här? I don't know.

Jag känner mig allmänt less. Det känns som att folk borde inse när det är dags att ge upp. Smsarn. Seriöst 100 sms på en dag är fan för mycket. Nu tänker jag inte svara dem mer. Gaah.
Jag ska ha som nyårslöfte att inte vara trevlig mot folk. Killar speciellt. De fattar liksom inte, fast man klart och tydligt skrivit i ett fucking sms att man inte är intresserad. Och orsak till det.

Fem minuter efter ett obesvarat sms, "Somnade du? :p puss"
Nej jag fucking somnade inte! Jag glömde bort att svara. Jag hade annat för mig. Jag hade inget mer att säga. Jag orkar inte smsa. Jag vill inte prata.
What the hell do you fucking want?!

Gaah... Nu ska jag kolla på film och lugna ner mig.




xLouise - som numera tydligen heter Lucy ?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är bra <3

2008-12-24 @ 12:46:13
URL: http://a-rydell.blogspot.com
Postat av: maria

men lugna ner dig fan. snart nyår <3

2008-12-24 @ 23:03:33
Postat av: bignick!

Kan jag få ditt nummer snygging? ;) <3

2008-12-26 @ 09:38:18
Postat av: Maja

0730303866 , så går det när man tar skjuts av främlingar ;) btw så, när ses vi?

2008-12-26 @ 18:47:46
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: M.

Haha, ja. Men det var ju roligt. Nästa gång så kanske jag ger dina små vänner länken till din blogg?

2008-12-27 @ 20:46:09
URL: http://meast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0