Technology

Jag är fortfarande lika trött som jag var i morse, men jag kan bara inte slita mig från datorn..
Egentligen har jag inget här att göra, eftersom jag redan kollat allas bilder i bilddagboken, svarat på alla kommentarer, svarat på alla gästboksinlägg. Dessutom har varken Therese eller Darren Hayes uppdaterat sin blogg sen sist jag läste, Majas har jag redan läst, likaså Cissis och Angelicas.. och Robins... Vad händer med den?
- Jag kan svara själv; Ingenting.
Det var cirka ett år - med bara en liten gnuttas överdrift - sedan han skrev något. Skärpning! >=(

Palla tro att han är någon. Palla låtsas att han är för viktig och upptagen för att blogga.
- Oh, yes I said it.


Det börjar kännas mer och mer att vi lever i en värld där man endast kommunicerar via teknologi. Vi ringer knappt till folk längre. Varför ringa när man kan smsa? Helt seriöst så blir folk - inklusive jag själv - lite chockade när någon ringer. Liksom, det måste i så fall vara en nödsituation, eller något fel på personen i fråga som trotsat normen och tagit mobilen till sitt öra och ringt. Det händer liksom inte.


xLouise

Kommentarer
Postat av: T

Det är väldigt sant. Och så säger man typ alltid: "Ringde du bara för det där?" ... Tänk om man bara vill ringa och prata liksom. Inget fel med det.

2008-11-05 @ 11:29:29
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: maria

jag föredrar att ringa framför sms.

2008-11-05 @ 11:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0