I'll turn to God

Jag skrev just ett blogg-logg-inlägg till min projektarbetes-lärare, mitt så kallade stöd i det hela när jag behöver hjälp, a guiding hand through it all etc.

Jag är arg och less. Han har inte ens läst den. Någonsin. Ändå ljuger han mig rakt i ansiktet och säger att han har läst den, men bara inte kommenterat nått.
Men lilla Micke, vad du kanske inte vet är att jag kan kolla om du läst eller inte. Statistik, you know.
På noll.
Inte en enda gång har han läst. Shocker? No.
Seriösa lärare vi har på media. >=[
Hoppas fan han får dåligt samvete när han - om möjligt - läser bloggen. Det är ju liksom min logg, som ska betygssättas. Så jag skrev följande:



Alltså jag vet ju att du inte läser det här.. Men det är väl som de kristna som ber till gud. Dom får egentligen ingen respons, men dom fortsätter ändå....



Jag fattar inte hur jag ska skriva min projektrapport,


Dear God, help me figure that out.
Amen.

Kommentarer
Postat av: M.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA.

2008-11-15 @ 20:04:40
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: Therese

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAAAHAHAAHAHAHA.



Alltså Lollo! Du är så sjukt fantastisk. Jag ska skriva en bok om dig en vacker dag.

2008-11-16 @ 01:24:45
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0