Caution! - D.H.

Yo, jag vet att det blir mycket tjat om Darren Hayes från min sida men jag måste dela med mig - igen.
Jag har just sett färdigt på hans DVD "Too Close For Comfort" och jag måste säga att jag älskar honom.

Det är en DVD från 2002, 2004 och 2006, där man får följa med på hans 'Spin-turné' 2002 och hur han sedan 2004 och 2006 pratar om hur han var, hur han förändrats, om kändisskap, om Savage Garden, hur de 'gjorde slut' and so on..

Fan han var ju galen. Han sa till och med att han trodde han hade ADHD, vilket jag bara kan hålla med om. Han satte ner sin kompis i ett badkar - fullt påklädd, han smetade en rutten banan i håret på henne, han skällde på hotellpersonal, han dansade omkring som en liten apa.. Han var skumt rolig men även lite divig.. Mycket divig. Världen kretsade bara kring honom. Vart han än gick trodde han att alla såg upp till honom, att han var bättre än alla andra. Han skämdes verkligen när han pratade om det 2006 - lite äldre, lite mognare. Han har verkligen förändrats, antar jag. Jag känner honom ju såklart inte, men att döma av intervjun har han verkligen kommit ner på jorden igen och kan ta hänsyn till andra.

Han är fortfarande galen, men så jävla underbar. :)





- Men förlåt att jag skrev då............! Ingen är tvingad till att läsa! :(
*hurt*



xLollo :(

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha. Så klart man vill läsa om Darren. Mer, mer!

2008-11-06 @ 15:06:34
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag är intresserad av att höra, självklart ska du öppna ditt hjärta :) <3

2008-11-06 @ 20:30:35
URL: http://a-rydell.blogspot.com
Postat av: Louise

Therese och Angelica: Aaaaw! Ni är så söta ^^

2008-11-06 @ 23:23:24
URL: http://lphant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0