Storsjöbadet.

Idag var jag på badet. Jag och Madde har sedan förra veckan varit medlemmar på Step In's silverkort, d.v.s vi får fri tillgång till hela gymmet och badet - inklusive relaxen ;) fett nice.
Vi träffade en PT i tisdags.
Han. Typ. Dödade. Oss.
Jag har sån jävla träningsvärk i magen :( Men det är ett bra tecken på att vi faktiskt var aktiva :)

Anyhoo..
Vi har även börjat på vattengympa. Aqua Bas och Aqua Medel, som det så fint heter. Första gångerna var det bara vi två och typ fem äldre kvinnor samt en 30-40 årig kille där, men idag var vi fan fler än 20! Galet mycket folk som trängdes på sån liten yta :S Jag sparkade till mina 'grannar' några gånger. Alltså, inte med flit..

Vi ska träna vattengympa varje tisdag (bas) och torsdag (medel), samt gå på gymmet minst en gång till i veckan. Jag vill dock träna varje dag!!! Jag blir så besatt av saker jag gillar. Det är helt galet!

Idag när vi hade tränat klart kom vi på att vi skulle sola. Tyvärr har Storsjöbadet numera bara ett solarium. ETT. Och vi hade bara en kvart på oss att sola, så eftersom jag solade i tisdags fick Madde sola idag - det kanske inte är så bra att sola med så kort mellanrum om man inte solat sen i somras..

Medan hon solade satt jag på en slags bänk med värmeslingor i, ute på relaxen. Jag ser en tjej ~35 som kommer med schampo och balsam mm och ställer sig i en dusch bredvid solarierummet. Denna dusch är helt öppen och saknar drapperi what so ever. Man ser alltså rakt in. Och denna tjej väljer att ta av sig sin bikini och duscha - helt fucking naken - på ett helt allmänt ställe! Alltså, relaxen är ju inte uppdelad med separata avdelningar för kvinnor respektive män.
En gubbe ~40+ kommer in i rummet, går i riktning mot duschen där den är som mest öppen, ser förmodligen denna nakna kropp, går förbi. Tjejen verkar inte ens bry sig. Hon bara fortsätter duscha som om inget hänt.

Minuterna går och jag bara sitter kvar på min varma bänk och funderar på varför i helvete hon valde att duscha just där, när det fanns ett helt vanligt omklädningsrum inklusive dusch endast för tjejer bara några meter längre bort.

Kommentarer
Postat av: Madde

men din mupp! jag åt järntabletter ett bra tag tills jag fick veta att jag hade normala värden igen. sen kollade jag upp värdena igen i somras eller så och då hade jag fortfarande bra värden och behövde inte mer järntabletter så deså! :P

jag har många fler bilder sen den kvällen. är från en fest på badet sommaren 2007 :)

2009-03-07 @ 10:06:31
URL: http://vulnerable.blogg.se/
Postat av: Madde

dom har skickat ut sms till sina vänner också så du kan nog berätta :D

2009-03-11 @ 22:15:04
URL: http://vulnerable.blogg.se/
Postat av: Madde

dom har skickat ut sms till sina vänner också så du kan nog berätta :D

2009-03-11 @ 22:15:06
URL: http://vulnerable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0