Axe

Jag luktar man. Och den här gången är det inte för att jag just vaktat upp efter en kväll på krogen med en kille hängandes på mig - jag var inte ens ut igår! :O

Men jag duschade.
Shampoo, balsam, duschcreme.. Whatta...!? Das fucking shower creme var slut!!! Så jag fick tatta av någon annans. Skjuter undan duschdrapperiet, finner en turkos flaska med orden "Shower creme". Typ Fenjal. Sweet. Det är väl mammas tror jag..
Tar den, smörjer in hela kroppen när jag till min fasa inser att den inte luktar så kvinligt. Det är snarare en dov doft av AXE. I fucking hate AXE!!
Vad ska jag göra? Jag letar vidare i hopp om att det ska finnas en annan duschcreme jag kan använda. Icke. Jag hittar dock en flaska med Fructis Balsam. Den luktar ju gott. Om jag kanske ska smörja in mig med den..? Hmm..
Jag blev halare än en ål, men det luktade inte Axe längre i alla fall. Victory is mine >=)

Dock nu när jag har torkat inser jag att det inte hjälpte alls. Fuck.
Ska jag spraya hela kroppen med parfym eller vad fan ska jag göra? :O :S
Jävla otur jag ska ha..


xLouise

Kommentarer
Postat av: maria

klä ut dig till man, du har ju trots allt doften.

2009-01-25 @ 11:45:32
Postat av: Big Nick

Ja det kan ju inte vara axe eftersom då borde det vart Görda som ägde den!

2009-01-29 @ 09:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0