Utför

They put me on a fuckin' high just to. Knock. Me. Down!


Jag är arg. Jag hade målat på en vit tröja, skrivit en liten STOR text över hela tröjan. Använde den en gång, på Pulpa. Sen skulle mamma sy om den lite grann. Fixat. Vi tvättade den, eftersom den var lite smutsig. Avig i 40 grader, som det stod angivet på baksidan av färgburkarna jag införskaffat på Syssla (Panduro).
DEN BLEV MISSFÄRGAD!!! Det gula är fläckigt, det gröna likaså plus att den fått en mer skogsaktig färg än den gulgröna skrikiga nyansen jag blandat till (som man kunde enligt anvisningarna på burken). Och den blå färgen. WHERE DO I FUCKIN' START? Den har blivit grå, utsuddad och färgat av sig på alla tänkbara sömmar runt om på den vita tröjan! TACK. Tack så jävla fucking mycket! Jag slet bara inte i flera timmar för att få den som jag ville..... Tack.

Jag hade även målat på en svart tröja - en gul papperstrana och lite text. Även den hade vi tvättat, men jag kunde inte hitta den. Jag letade febrilt genom mitt rum, i tvättkorgen, torkstället... Till slut fann jag den liggande avig på en stol i Sebbes rum.
Jag vände den ut och in och önskade att inte den också skulle vara förstörd. Jag ser något gult och till min förvåning men ack sådan glädje - den var i gott skick! TUR för dom, dom fucking jävlarna på Syssla som lurat på mig ohållbar färg. Fy fan. Grr.
 

Jag har inte sovit på 31 timmar. Det gick dåligt på provet idag, jag orkade inte bry mig när allt bara kändes så oseriöst. Jag fick nackspärr i en allt för snabb rörelse. Jag har även feber. Och ont i magen som fan - först för att jag drack massa cola på Subway och sedan för att jag gjorde fisksås till middan på en turkisk yogurt som tydligen gick ut i NOVEMBER 200fucking8!!!
Allt går bara utför känns det som. 

Jag behöver terapi. I form av gudomlig musik. SMILE SONG!!!! >=( 


gah. God natt..............................

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså jag ligger nästan på golvet och skrattar lollo.. nästan iaf. omg vilken otur du har! :O

2009-01-07 @ 22:07:39
Postat av: mickan

alltså jag ligger nästan på golvet och skrattar lollo.. nästan iaf. omg vilken otur du har! :O

2009-01-07 @ 22:07:50
Postat av: M.

Lyssna på John Ondrasik, då mår du bättre.

2009-01-08 @ 13:29:55
URL: http://meast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0