Självgod och glad ^^

Idag skulle vi på vår fotolektion ta dåliga bilder.
Dåliga, alltså inte bra bilder.
Det lät jävligt lätt, det är ju ofta man blir missnöjd och ser saker  i bilderna som stör, men när man väl skulle planera att ta en riktigt dålig bild lät man ganska självgod,.
Exempel: "Jag kan inte ta dåliga bilder.."
"Jag är för bra för att ta en dålig bild
.. "

Det korrekta skulle väl vara: Jag är för dålig för att ta en dålig bild. Make sense?


Sen skulle vi sitta tillsammans och kolla på alla bilderna och säga vad som var dåligt med bilden. Det kändes så konstigt att dissa allt i en bild någon annan tagit, men det är väl sådant man lär sig på.

Bra uppgift faktiskt. Robin är en jävligt bra lärare, trots att han inte är utbildad. Men han är mycket bra. Föra veckan tog han med oss på en spelning med Kape så vi fick fota det. :)



Nu ska jag snart åka till Tännäs där jag ska tillbringa min helg hos min syster Carro :)
Det ska bli fett nice. Kräftskiva imorgon, där majoriteten inte äter kräftor.. Men snapsar går bra 8)


BTW(!!!!!) så hade min singel ÄNTLIGEN kommit till Skivhörnan!! :D
Jag beställde efter Darren Hayes - Me Myself And (I) i början av Maj. Och dom stänger ju snart, så jag trodde inte att jag skulle hinna få den. Men idag när jag gick dit i ett annat ärende; nämligen att köpa Coldplay's album Viva La Vida, så passade jag på att fråga om den kommit, i tron om att den inte hade det. Men dom sa JA. 8D
Jag blev väldigt överraskad och falsetten bröt igenom min röst och jag började pipa och le mitt stora äckliga goofy-smile!
Jag tror han blev rädd, skyndade sig att hämta skivan och jag betalade. Wiii!

Och till råga på allt kom jag ÄNTLIGEN - efter fyra månaders väntan - över den fulla verisionen av Darren Hayes - Ocean! (Det finns en crapy short version på youtube) Kan ni inse min glädje?! 8D

Okej.. förlåt, ni är inte intresserade... Men LÄS INTE DÅ!! :(
*sårad*

Kommentarer
Postat av: M.

HAHAHAHHA.

2008-09-13 @ 18:25:46
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: mickan

jag antecknar varje ord :)

2008-09-15 @ 12:31:38
Postat av: Therese

Haha, ååh, du är så söt.

2008-09-17 @ 18:21:11
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0