Schizophrenia

Vi (jag, Maja, Maria och Therese) hade Projektarbete hela dagen idag. Vårt projektarbete går ut på att med film visa det kulturella i Göteborg. Så vi var där i somras, 4-8 augusti och filmade.
Förra veckan började vi lägga in filmen på datorn för att sedan redigera det. Vi är dock inte klar med inläggandet än, trots att vi satt flera timmar idag. Men vi har bara ett band kvar...


To get to the point.

Jag börjar förstå varför Maja ofta säger att jag är läskig. Helt seriöst. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?!
Jag har aldrig fattat att det är så illa, men nu börjar det klarna för mina ögon. Shit.

Det värsta är att jag är överallt i filmen. ÖVERALLT. Jag pratar konstant om allt jag är rädd för och det är mycket; U-båtar, fiskar, ormar, höjder etc. etc..
Och om någon annan får chansen att prata sitter jag i bakgrunden och sjunger, eller fyller i ord, skrattar, bara låter. Hörs.
FEL ATT VARA TYST NÅGON GÅNG.

Nu när jag i alla fall fått sådan klarsyn i min personlighet, kanske jag äntligen kan göra något åt det? !


xoxo Louiseegocentrisk och i extremt behov av uppmärksamhet.
Tydligen.

Kommentarer
Postat av: maria

hahah men det är det vi gillar med dig ;)

2008-09-03 @ 20:17:04
Postat av: Big Nick

Görda kan ju inte heller hålla käft så . . . :p

2008-09-03 @ 23:21:13
Postat av: Louise

Vi skyller alltså på gener...

2008-09-03 @ 23:38:03
Postat av: Therese

Jag håller med Maria ;)

2008-09-12 @ 10:15:04
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0