Någon snuddar vid mitt hjärta

I natt drömde jag att det var något fel på mitt hjärta så jag skulle få ett nytt.
Så där låg jag, mitt på britsen, topless och en doktor och några sköterskor stod runt om mig. Utan varken bedövning eller nedsövning skar doktorn ett jack i min hud, genom allt kött och fett, rakt in till mitt hjärta, vartefter han med sina egna händer slet ut det, samtidigt som jag med fasa iakttog allt som hände och såg mitt eget hjärta pumpa utanför min kropp.


Huruvida de placerade in ett nytt hjärta eller inte vet jag faktiskt inte. Men jag vaknade med skräck och har mest hela dagen känt något ömt i hela kroppen. Som om någon snuddar vid mitt hjärta, och det är obehagligt.


Vad betyder det?


" Det betyder att DU ska dricka en kaffe på McDonald's!
- Vakna på McDonald's ! "


Lol.... Hatar den reklamen......... >=[

Jag tycker faktiskt att drömtydning är jävligt intressant, men så kommer fucking jävla McDonald's med sin jävla reklam och förstör allt. Those bitches.
Första gången jag någonsin hörde den reklamen på radion började jag genast tänka "Hm.. vad kan det där betyda..? " 
vartefter jag genast påbörjade en liten tolkning och analysering av det de hade drömt..
Och så var allt ett jävla fraud!

Fuck you.

God natt.
Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0