Vissen som ett höstträd

Gaah! Hjälp, jag har en medelålderskris.. :(

Jag är fett less på mitt tråkiga liv. Det känns som om de bästa åren redan har varit och nu finns det inget att se fram emot..

Jag undrar om min kris kan ha något med min vita helg att göra. I så fall; MY GOD..... vad är jag för en alkis?
Jag känner mig isolerad från all civilisation. Galet. Jag måste göra nått. Något ut över det vanliga. Det känns som om mina dagar är uppbyggda av ett tyg i enformigt, svart-vitt, nej grått mönster. Så jävla tråkigt. Jag vill ha något att göra. Men vilken tid ska räcka till? När jag inte är i skolan sover jag - typ.. - med bara liten överdrift.

Skolan är snart slut. Vad fan ska jag göra då?

Stress och åter stress.

Kommentarer
Postat av: M.

Mah. Känner att jag var triggern till detta inlägg. Heh. Börja träna igen, efter skolan. Då har du iaf ngt att göra!

2008-10-06 @ 22:30:22
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: Madde

haha var in och läste majas blogginlägg om dig :P du sjukanmälde dig en gång iaf för att festa hos mig :p don't remember?

2008-10-07 @ 16:54:01
Postat av: Therese

Men lollo! Vi får hitta på ngt roligt. Jag kan åka ut till dig och överraska dig. Men då lär väl sova...

2008-10-08 @ 20:00:33
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0