Vad är väl en bal på slottet..?

Åh jag hade så fett kul igår! :D
Jag hade höga förväntningar och det blev fett bra.

Kvällen började på stan med Maria, velande om vad vi skulle ha på oss. Bussen hem leta igenom garderoben, smink, middag, kläder på, håret, bussen till staden, vänta på Therese, träffa Angelica, Elin, Maria, vänta på seg Robin and then..

Partey!

Korka upp vinflaskan, hälla i glas, dricka.
Ljuva toner från Elins dator förgyllde mina öron - kan man säga så?
Vinet slut, cider, cider, cider... Kamerablixt efter kamerablixt, Maria och Therese på golvet, jag på golvet, Robin på golvet, böghög på golvet.

Redo att gå, leta fram förköpsbiljetten, visa leg, gå in.
Men där gick det fel. Robin kom inte in! :O Han hade ett utgånget legitimation. Vakten envis. KUL!
Han träffade i alla fall en kompis som han kunde vara med, medan vi gick in.

Inne på dansgolvet, svettigt. Dansa, dansa. Någon dansar med mig, rör mig, håller om mig. Någon random. Dansar bort, blir förföljd. Dansar bort till Angelica, han dansar efter, dansar emellan oss. Kort som en tioåring med ett ansikte som en 25åring. Vad vill han? Jag tittar bort, dansar iväg, blir förföljd, dansar in i ett annat rum. Äntligen fri.

Träffar en stammis på Matkällan - mitt gamla jobb. Han tyckte det var synd att jag slutat jobba.
"Jag brukade ju gå dit ibland bara för att få träffa dig"
haha cute..

Maskinen spelar, han på keyboard dansar, vilken syn! xD
Vi dansar vidare, hela kvällen. Blir fotade och upplagda på flukta.se


Kvällen slutar med en nöjd Louise på Brunflobussen på väg hem, 02.30.



Angelica och jag


Tessie


Angelica och Robin


Jag och Therese


Jag och Maria


Robin


Therese, Maria och Elin


Robin


Robin och Angelica


Maria och jag


Robin, Therese och Elin
Porrigt


Robin, jag och Therese




xxx Louise I love you!


Kommentarer
Postat av: Therese

Sjukt nice kväll! Alltså han vid keyboarden, så jävla skön! ^^, Btw så hade jag glömt att Robin dansade omkring med headsetet... DET var fräschast!

2008-10-12 @ 12:10:37
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0