Diabolical delicious thing

Tidigt imorse kl 01.02, när jag just stängt av datorn insåg jag till min förtret mitt stora misstag; jag hade glömt bort att beställa efter Darren Hayes "This Delicate Film We've Made - Deluxe Version" (!) som släpptes inatt kl 01.01, svensk tid.

Snabbt som vinden slog jag på datorn igen, klickade på snabblänken till darrenhayes.com och there it was. For the first time - I saw it.
Oh. My. God.

Jag hann inte kolla på trailern utan klickade snabbt vidare på Pre-order, fyllde I betalningsmetod, kortnummer, adress etc. etc.
Nu är den min!  Något att längta efter i den kommande vinterkylan. Den släpps den första december.
Can't wait!


För er som vill se ^^  

This Delicate Film We've Made


x Louise  ^^


Kommentarer
Postat av: Therese

HAHAHAHAAHA, "Jag insåg till min förtret mitt stora misstag."

2008-10-06 @ 20:39:09
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0