Frank the rabbit

Nu är det klart vad vi ska vara på skolfotot. Vet inte om jag får säga eller inte... :S
- Skit samma. Tror inte någon vill copy cata oss ändå. Liksom, kul att ha samma tema som en annan klass? nä..

Vi ska ha stora bilder på någon annans ansikte framför våra egna. Till exempel någon hade gjort en stor bild på Göran Perssons ansikte.
Mina tankar drog mig genast till att jag ville ha mr Darren Hayes framför mig. Men sedan kom jag på att inte så många känner till hans utseende, så då skulle ju hela poängen försvinna.. =/
Så min plan B är att ha Donnie Darko-kaninen! :D 




Kan även passa på att flika in att  jag hatar när folk inte förstår ironin eller ett skämt jag drar. Ett konkret exempel inträffade mellan mig och in bror när jag la fram förslaget om Donnie Darko-kaninen.

Sebbe: Men.. skulle så många veta vem kaninen var då?
Jag: Men jaa.. Det är ju jättemånga som vet vem det är. Jättemånga som jag har pratat med har antingen sett filmen eller inte sett den.

Det var världens drygaste svar och han började skratta och trodde att jag sa fel eller nått.
Fan palla. Då blir ju jag tvungen att förklara att jag bara drygade mig - ett drygt drygande - men då låter det ju bara som att man inte vågar stå för att man säger fel.. Orka...
Jag hatar när det blir så. Då vill alla bara dumförklara mig.. :(
En tanke vore ju att sluta dra så dryga so called jokes..


Btw så har jag lektionsfri dag imorgon. Fett ! :D
Så nu jag tänkte kolla på min favoritfilm, through all
times
, Donnie Darko. Men jag har damm i ögonen sen
jag städade min extra-garderob som var full - med allt.
All skit. Allt du kan tänka dig fanns i den lilla skrubben
utanför mitt rum. Det  brukade ramla ut grejer när man
öppnade dörren och den har inte gått att stänga på flera år.

Jag överdriver inte ens.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Meh... tråkigt foto när man inte ser era ansikten...

2008-10-05 @ 21:05:23
URL: http://www.filmfixarna.se
Postat av: Therese

update: man får inte täcka över ansiktet på skolfotot. folk har kollat upp det. shocker! noot. känns som att jag har sagt det hela tiden^^. hehe.

2008-10-06 @ 20:41:28
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0