Even an atheist would swear to God

Yo

Idag hade jag ingen skola så jag tog mig en fet sovmorgon. Klev upp runt halv ett kanske. Städade. Tog en promenix in till staden, hittade inget att köpa så jag gick hem. Kom hem runt fem, just när middagen, bestående av sallad, var klar :)

Sedan har det varit en lugn kväll hemma. Kollade på ett avsnitt av Morden I Midsomer med mamma och pappa och nu ska jag väl sova snart. Men jag överväger att kolla på ett avsnitt av Gossip Girl, trots att jag är så trött.. Det är ju så bra! ^^

Imorgon blir det partey. Hört rykten om singstar, aight! ;)
Hoppas vi ses där :)





























Natti natt ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

wooooh.

2008-10-20 @ 17:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0