You better slow down..

Can't you see your feet don't touch the ground?
And I'm the world below
You better slow down
Everytime you speak there is no sound
And it's deafening




Den här helgen hade jag tänkt att plugga Naturkunskap B intensivt. Men likt förbannat övertalades jag festa och gå på krogen i fredags, åka till Lugnvik och kolla på film igår och ja, idag... Jag har verkligen försökt, men datorn har distraherat mig. Jag blev fast på tradera.com - var ju tvungen att övervaka mina bud... Jag kan meddela att jag vann alla ;)
T.ex. en dubbelsäng, en lampa, ett gökur, en hörnhylla mm..
- alltså till dockskåpet, för er som inte förstod.. :P

Jag har ju dessutom ett krav på mig själv att gå/vandra/prommenera minst en timme varje dag. Denna vecka skäms jag över mig själv. Jag gick en timme i tisdags och två idag. INGET MER! Det blir bara tre timmar och det borde vara minst sju...
Illa, Louise. Skärpning!

Nu har jag i alla fall pluggat en hel del till slut. Jag kan rätt mycket om blodomlopp, artärer, vener, kapillär, matspjälkning, olika celltyper, immunförsvar och lite till. Wiie, känns bra. Vill fan att det ska gå bra på provet imorgon! :S

Nu ska jag äntligen få sova. Jag har längtat! <3


Puss och god natt ^^
xLouise

Kommentarer
Postat av: Therese

Sov gott, sweetheart.

2008-11-16 @ 23:22:02
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: M.

Jag är så stolt, över inredningen.

2008-11-17 @ 16:12:14
URL: http://meast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0