School

Ge mig inspriation!
Jag sitter och förösker klura ut hur jag ska skriva mitt tal som ska vara klart imorgon. Eller egentligen för en vecka sen.. Jag har hittills bara skrivit PM:et och lite grann ur själva texten. Sen då...?

WHAT!?

Har ingen jävla aning hur jag ska fortsätta och alla serier jag har på datorn lockar så starkt.. Det var så länge sedan jag kollade på Gossip Girl. Har inte sett de tre sista avsnitten av Dexter. Har fett många andra roliga grejer jag hade kunnat göra en trevlig måndagkväll, men här sitter jag. Med fucking homeworks......
Det känns som om skoljobb är det enda jag ägnat mig åt idag; Psykologi-redovisning om Freudan imorse - gick rätt bra.. - Naturkunskap B - typ genomgång inför provet nästa vecka - slutade tidigt, runt ett, halv två så jag satt och pluggade mer NkB till ca halv 3, sedan från halv 4 till halv 5 var det Matte B och nu klockan 19.05 måste jag jobba vidare, med svenska B eller C... vet verkligen inte vad jag har.. Tror det är B...


pussy..!

xLouise :(

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahahaha. Kul att du inte ens vet vilken kurs vi läser. (Det är Svenska B) ;)

2008-11-10 @ 20:14:57
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: maria

B för fan. Du är Lollo med kollen ;)

2008-11-11 @ 20:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0